It started with a simple idea: Create quality, well-designed products that I wanted myself.

Prikazuje se svih 5 rezultata

Knjiga – Da sam ovo barem znala ranije

18.88

*BESPLATNA POŠTARINA za područje Hrvatske

Da smo barem moćne životne istine znali ranije, neke teške situacije nikad nam se ne bi dogodile. U trenutku u kojem se suočavamo s teškoćama, nismo u stanju sagledati širu sliku, ne vidimo rješenje svojih nedaća i mislimo da nam nema pomoći. Uvjereni smo da se loše stvari događaju samo nama i da smo za to krivi sami. Da to nije tako, uvjerit ćete se kad pročitate novu knjigu Ivane Plechinger u kojoj nas svojim iznimnim optimizmom uči kako na život gledati i s druge strane. Ivana nam pokazuje putem vlastitih primjera, kako je sama proživjela i preživjela neke od najtežih životnih situacija, i ujedno daje konkretne savjete o tome kako da si pomognemo kad se idući put nađemo pred raznim izazovima koji su sastavni dio našeg životnog puta.

Nakon što je svojim prvijencem za samopomoć Ono što ostaje, uvijek ljubav je oduševila brojne čitatelje, Ivana Plechinger nudi nam nastavak svoje velike uspješnice.

Da sam ovo barem znala ranije knjiga je nakon koje ništa više neće biti isto, ni vi ni vaš život, knjiga koja će vas napokon podsjetiti na sve vaše istine koje vam mogu pomoći da živite mirnije, sretnije i pametnije. Ova jedinstvena knjiga oduševit će vas svojom iskrenošću i toplinom i primiti vas u naručje pružajući utjehu i nadu kad vam najviše budu trebale.

Poklonite knjigu s posvetom autorice

Ukoliko poklanjate knjigu, molimo vas da u ‘napomeni uz narudžbu’, kod kupnje knjige, upišete ime osobe kojoj poklanjate knjigu (zbog posvete u knjizi).

Nakon primljene uplate knjigu šaljemo u prvoj idućoj pošiljci. Vrijeme dostave je do 7 radnih dana.

Knjiga – Ono što ostaje, uvijek ljubav je

11.11

Knjiga Ono što ostaje, uvijek ljubav je Ivane Plechinger otkriva nam poznatu glazbenicu, televizijsku i radijsku voditeljicu u jednome novom svjetlu. Autorica nam daje dobra rješenja za osobni rast kroz vlastite primjere: otkriva nam kako biti otvoren prema ljudima i događajima, i kako – unatoč teškim životnim trenucima i traumama – živjeti sada i ovdje u zahvalnosti i ljubavi, a ne u strahu.

U svome prvijencu Ivana Plechinger iskreno iznosi vlastiti put od duboke tuge koju je proživljavala još od djetinjstva u kojem joj je majka umrla od raka, preko vlastite borbe s bolešću do trenutka u kojem se za nju sve prelomilo, kada u njezinu domu iznenada umire otac za kojeg je bila jako vezana. Unatoč svemu, ova je knjiga – prepuna ljubavi i nade – svojevrstan vodič prema boljem životu kojem svi težimo. U njoj nam autorica ukazuje na neprocjenjive vrijednosti zahvalnosti, oprosta i ljubavi prema samima sebi. Ukratko, ovo je dobra knjiga za dobre ljude… u kojoj ćete pronaći načine kako se nositi s tugom koju u životu ne možemo izbjeći, za razliku od patnje, koja je stvar našeg izbora. Srećom, svaki dan imamo divnu priliku izabrati kojim putem želimo da nas život vodi.

„Moj put nakon svega ipak je put radosti i pokušat ću vas uvjeriti da smo na ovaj svijet svi došli s namjerom da se radujemo, samo što smo to negdje usput zaboravili. (…) Ovo je moja priča, ali puno važnije – ispričat ću vam i vašu buduću radosnu priču. U njoj ćete naći upute kako s osmijehom kroz život bez obzira na situacije kroz koje prolazite“, poručuje nam autorica.

Poklonite knjigu s posvetom autorice

Obje knjige

29.99